Jste zde

T4'20 ARS - ACTIVE REAR SUSPENSION SET

3 170 Kč

Ano, každý podvozek XRAY jak je známo funguje skvěle v základním nastavení a s klasickou zadní nápravou, u které si jen nastavíme plastovými vložkami dle sebe určitou sbíhavost a ta čím je větší, tím je auto ve výjezdu ze zatáčky klidnější, ale méně zatáčí. Navíc v kategorii Stock, kde jsou slabé motory, má velká sbíhavost za následek nežádoucí menší rychlost na rovinkách. Naše spokojenost a určitá lenivost s jistými jízdními vlastnostmi nás tedy zřejmě nenutí cokoliv měnit.

Je tu však možnost výrazně ovlivnit jízdní vlastnosti použitím ARS nápravy, která zvláště pokud se jedna o asfaltový povrch kde je solidní přilnavost, věřte, že neuděláte použitím ARS chybu. Naopak, auto bude konzistentní v celém průběhu zatáčky a vy můžete získat cenné desetiny v každé poloměrem větší zatáčce.

Nyní je pro nový podvozek XRAY T4´20 možnost koupit celý set ARS nápravy se vším potřebným. Ano cena může odradit některé z Vás, ale spousta z nás utrácí za nepotřebné RC věci, které nijak nepotřebujeme a nepřináší žádné zlepšení auta jako celku.

Jak nastavit ARS nápravu? Nijak moc neexperimentujte a držte se jednoho nastavení. Tedy bez podložek jak u uchycení na šasi, tak i u bloku řízení – spojovací tyč je tedy vodorovně. Auto takto funguje následně. Při nájezdu do zatáčky se auto nakloní na vnější stranu a zadní vnější rameno propruží a tím se zvětší sbíhavost zadního kola. Auto tak při vjezdu do zatáčky začne postupně při větším a větším nakloněním generovat více přilnavosti, ale jakmile se naklonění auta začne v průběhu zatáčky zmírňovat, zmenšuje se i sbíhavost a budeme mít více a více zatáčení a jsme schopni více dovírat zatáčku a být tak rychlejší.

Sbíhavost obou zadních kol nastavte zpočátku větší (cca. 2°) a postupně snižujte do té doby, než začne být auto pro Vás neklidné/špatně řiditelné.

Kód zboží: 300902
Cena: 3 170 Kč